MUST SEE to zwieńczenie V edycji przeglądu See&Say i obraz młodej polskiej kreatywności. Na wystawie można podziwiać prace młodych twórców wyróżnionych przez 50 ekspertów w aż 17 kategoriach. – To jedyna taka wystawa w Polsce – powiedział Wojciech Dagiel, pomysłodawca i wieloletni ekspert przeglądu See&Say.
Dzięki tej niezwykłej ekspozycji można nie tylko zapoznać się z esencją tego, co obecnie dzieje się w branży kreatywnej, ale również podejrzeć trendy jutra.
– Wystawa MUST SEE to ukoronowanie większego przedsięwzięcia, projektu See&Say, będącego jednym z najważniejszych działań Stowarzyszenia SAR. Od tego jak zdolni ludzie trafią do naszej branży zależy jej kondycja i jakość, ale także to, co świat reklamy będzie miał do zaoferowania w przyszłości. Poprzez projekt See&Say staramy się przyciągać najzdolniejszych. Zachęcamy, by pokazali swoje portfolia, a najlepsze z nich prezentowane są na wystawie. Na tej ekspozycji, niczym w soczewce, można zobaczyć, jak w przyszłości będzie wyglądać reklama w Polsce. Poziom jest niezwykle wysoki. Ekspozycję oglądałem z dużą przyjemnością i jestem przekonany, że wszyscy obecni goście również – powiedział podczas otwarcia wystawy Szymon Gutkowski, Prezes Stowarzyszenia SAR.