Powstałe w 1994 roku AllSaints jest głęboko zakorzenione w Londynie. Sama nazwa marki pochodzi od słynnej All Saints Road w Nothing Hill, a jej ubrania nieodłącznie kojarzą się z rockową i punkową tradycją miasta (skórzane kurtki i botki z pazurem, dżinsy, luźne T-shirty, sukienki w panterkę). Naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie się w muzykę. AllSaints właściwie od początku jest mocno związane z branżą - współpracowało m.in. z Blonde Redhead, Kings Of Leon i Dum Dum Girls, a w swoich utworach śpiewał o niej Justin Timberlake. W 2011 roku marka zainicjowała również projekt "Basement Sessions", polegający na cotygodniowych spotkaniach, podczas których dyskutowali i występowali zarówno początkujący, jak i uznani na międzynarodowym firmamencie muzycznym artyści.
AllSaints założyli Stuart Trevor i Kait Bolongaro, pierwotnie tworząc jedynie męskie linie sprzedawane wyłącznie w ekskluzywnych domach mody, takich jak Harvey Nichols czy Harrods. W 1998 roku projektanci rozszerzyli portfolio o damskie kolekcje, a w ciągu kolejnych 20 lat przekształcili AllSaints w globalną markę posiadającą sklepy w 27 krajach (m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Rosji i na Tajwanie). I może brand nie jest wymieniany jednym tchem z największymi domami mody, ale posiada rzesze fanów wśród miłośników gitar i minimalizmu z charakterem.