Zainspirowany odważnymi głosami wschodzących artystek i artystów, Tezenis przedstawił nowe Manifesto „Music for the body” niezwykle widoczne w outfitach gości pojawiających się w strefie. Detale z klejnotów, dżetów i cekinów w połączeniu z metalicznym materiałem tworzyły kreacje, których nie powstydziłaby się żadna festiwalowiczka i fanka dobrego brzmienia.
Wśród gości można było zobaczyć wokalistkę i nową ambasadorkę marki Roksanę Węgiel, która zachwyciła swoją stylizacją z wykorzystaniem srebrnej sukienki z nowej kolekcji - Limited Edition.
Nieodłączną częścią strefy były różnorodne atrakcje przygotowane dla gości specjalnych oraz festiwalowiczów. Przez dwa dni festiwalu w strefie Tezenis można było zrobić kolorowe makijaże i fryzury, fake piercing, fake tattoo kończąc na zdjęciu z fotobudki i filmiku z NeverHave I ever, które stanowiły piękną pamiątkę z wizyty w strefie.
Tezenis wyszedł również spoza strefy urozmaicając outfity festiwalowiczów brandowanymi torebkami i bandamami, które w połączeniu z charakterystycznym makeoverem były najlepszą wizytówką tego co działo się w środku.