Kultowa butelka marki Absolut o mały włos w ogóle nie zostałaby dopuszczona na rynek – przypominająca apteczną butelkę i bez etykiety nie przypadła do gustu w pierwszym badaniu rynkowym. Ale Gunnar Broman, właściciel agencji reklamowej Carlson & Broman wiedział, co robi. W 1980 roku na świecie pojawiła się pierwsza reklama Absoluta, „Absolut Perfection”, a pięć lat poźniej plakat na jej temat stworzył sam Andy Warhol. Od tamtej pory kształt i wygląd słynnej butelki nie przestał inspirować kreatywnych twórców, a ona sama stała się ważnym elementem popkultury.
Butelka jest równie realna jak nagroda jaką można zgarnąć w specjalnym konkursie, który przygotowaliśmy razem z marką Absolut.
Stwórz oryginalne tło, w które wpasujesz kontury butelki (nie wypełniając jej wnętrza). Praca musi zostać przygotowana według jednego z pięciu dostępnych tematów. Forma? Dowolna. Następnie wypełnijcie formularz i wyślijcie nam swoje dzieło.
Zwycięzca zgarnie 5000 zł!
To absolutnie nie są żarty!
Nie czekajcie na ostatnią chwilę, dołącz do rodziny ikonicznych twórców marki Absolut.
Na prace czekamy do 27 listopada.