Adidasy zapisały się tak silnie w kulturze streetwearu, że nie wyobrażamy sobie już bez nich codziennych stylizacji. Wiosną nosimy je z obszernymi dżinsami i sportowymi bomberkami, latem łączymy z sukienkami mini i maxi, a jesienią podkręcamy nimi stylizacje z trenczem w roli głównej.
Skandynawskie it-girls rozkochały nas na nowo w modelach adidasów z lat 90. — Samba i Gazelle są już prawie wszędzie wyprzedane, ale my znaleźliśmy dla Was świetną alternatywę. Z najnowszej kampanii marki CCC "Classic vibes", która powstała we współpracy z marką adidas.
Marka zaprosiła do współpracy przedstawicieli młodego pokolenia, którzy pokażą, jak stworzyć stylizację wpisującą się w indywidualny styl, jak na Gen Z przystało. Wystąpili w niej Faustyna Maciejczuk, Kasia Mikołowicz, Artur Sikorski i Alex Kwiatkowski, znany z sieci jako Alexiey Top. My wybraliśmy z tej kolekcji sportowe elementy, z którymi milej oczekuje się wiosny — sprawdźcie!