Miao A, znana również jako "Seconds", to pierwsza apka, która umożliwia celebrytom udostępnianie fanom swojego czasu na sekundy - oczywiście za opłatą. Twórcy apki kupują czas gwiazd przez ich agentów i następnie odsprzedają internautom na Miao A.
Platforma pobiera 3% od transakcji. Jak podaje Oddity Central miesięczne obroty wynoszą 300-400 milionów juanów (nawet do 65 milionów dolarów).
Biorąc pod uwagę fakt, że pakiety są rozliczane w trybie sekundowym nie ma się czemu dziwić tym szalonym kwotom. W ramach tej jednej kupionej sekundy celebryta wyśle użytkownikowi jedną linijkę tekstu. Rozmowa przez telefon to koszt minimum 600 sekund, a spotkanie na żywo wymaga wykupienia minimum 7200 sekund. Do tej pory sprzedano ponad 3 miliony celebryckich sekund, apka działa od końca 2016 roku.
Miao A jest produkcji chińskiej. Na ten moment w bazie znajduje się ponad 500 chińskich sław. Są wśród nich aktorzy, muzycy, modele, gospodarze programów telewizyjnych, sportowcy oraz gamerzy. Na stronie aplikacji można również śledzić ranking popularności każdego z celebrytów. Okazuje się, że sama sława nie wystarcza, aby wznieść się na szczyty rankingu. Gwiazdy prześcigają się w wymyślaniu ofert, które skuszą potencjalnych użytkowników. I tak na Miao A można znaleźć lekcje nauki jazdy na łyżwach od olimpijskiego panczenisty, nagranie osobistego dzwonka na telefon przez sławnego muzyk, czy partyjkę gry wideo z gwiazdą gamingu.