Kiedy Denise miała 16 lat, zaczęła wysyłać swoje zdjęcia do agencji modelek. Miała nadzieję, że któraś zechce ją reprezentować. Niestety nie była wystarczająco wysoka. Nie kwalifikowała się jeszcze także także jako modelka plus size, w związku z czym zaczęła umieszczać swoje zdjęcia w internecie. W końcu udało jej się zwrócić uwagę nie tylko internautów, ale także marek, które doceniły jej zaangażowanie w ruch body positive. Rozpoczęła kampanię #becauseitsmybody i od tego czasu aktywnie walczy z nierealistycznymi ideałami promowanymi przez domy mody oraz influencerki.
Prawdziwą sławę jednak przyniósł jej projekt „Styl, a nie rozmiar", który rozpoczęła wraz ze swoją przyjaciółką Marią na TikToku. Dotychczas hasztag #stylenotsize został użyty ponad 300 milionów razy, a sama Denise ma ponad 3 miliony obserwatorów na TikToku i półtorej miliona obserwujących na Instagramie. A co zainspirowało je do rozpoczęcia projektu? W 2019 roku opublikowały na Instagramie zdjęcie, na którym pozowały w takich samych strojach kąpielowych. Kiedy rok później Denise założyła konto na TikToku, zaproponowała Marii, aby uczyniły z tego swój znak rozpoznawczy.
„Wierzymy, że nasz projekt zachęci ludzi do wyjścia ze swojej strefy komfortu oraz noszenia tego, na co mają ochotę”, mówi Denise w rozmowie z magazynem „Vogue".
Denise i Maria pozują w bardzo różnych stylówkach. Możemy je zobaczyć m.in. w strojach kąpielowych czy sukienkach. Ich przekaz jest jasny – piękno nie ma rozmiaru.
Poznajcie Denise i Marię: