Advertisement

Rihanna w butiku swojej marki Fenty stawia na manekiny w różnych rozmiarach

24-06-2019
Rihanna w butiku swojej marki Fenty stawia na manekiny w różnych rozmiarach

Przeczytaj takze

/tekst: Julia Bakalarska/
W nowo otwartym nowojorskim butiku marki Rihanny - Fenty - pojawiły się manekiny kobiet o różnych kształtach, również plus size. Na tle innych sklepów i domów mody, w których króluje odrealniony wzorzec wysokiego i smukłego kobiecego ciała, ten pomysł wydaje się genialnym posunięciem (niedawno na podobny ruch zdecydowano się we flagowym sklepie Nike'a w Londynie). Taki gest wpisuje się w propagowaną od dawna przez Rihannę misję większej inkluzywnowości świata mody i ukazywania różnorodnych oblicz kobiecości.
Rihanna po raz kolejny pokazuje, że wysoka moda i nastawienie body postive mogą iść ze sobą w parze. Wszystkie modele ubrań Fenty dostępne są w wielu rozmiarach oraz krojach, znajdziemy także projekty dla kobiet w ciąży czy plus size.
Ubrania i akcesoria w kampaniach Fenty prezentowane są na różnorodnych modelkach, niezależnie do koloru skóry, wzrostu, kształtu ciała, a nawet wieku. W pierwszej kampanii domu mody wystąpiła 67-letnia modelka JoAni Johnson.
Rihanna jest pierwszą czarnoskórą kobietą, która prowadzi dom modowy należący do luksusowej grupy LVMH, a także pierwszą kobietą w ogóle, która stworzyła nową oryginalną markę LVMH.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement