Pągowski zdecydował się zawrzeć w każdej grafice trzy wyjątkowe dla każdego zespołu elementy: nazwę drużyny, miasto oraz maskotkę. Autor zagłębił się w historię danej drużyny i związanych z nią skojarzeń, aby stworzyć unikalne loga i zinterpretować je na nowo po swojemu.
Jak mówi: "Dla mnie Bulls były prawdopodobnie najlepszą drużyną mojego pokolenia. Próbowałem uciec od rysunku głowy byka, która jest na oficjalnym logo. Chciałem, aby wyglądał na mocnego, a może i wyglądał na nieco okrutnego. Zbadałem go, przeglądając starożytne greckie rysunki byków. Ten którego użyłem, miał pewne elementy z mitologicznych obrazów greckich. Pomyślałem, że ładnie kontrastuje z rysunkiem na oficjalnym logo".
Koszulki z projektami Pągowskiego pojawiły się w sprzedaży 19 marca w ramach serii Nike Connected NBA. 21 marca ruszyła sprzedaż w Nike App.