Fabuła spotu reklamowego osadzona jest w nowoczesnej przestrzeni, w której wyeksponowane są urządzenia mobilne OPPO. Głównym bohaterem jest ambasador marki – Marcin Prokop. Przy pomocy modelu Reno5 5G zabiera widzów do świata OPPO, w którym otaczającą rzeczywistość można zobaczyć w innej, nieoczywistej perspektywie. Wszystko dzięki kreatywnym funkcjom obecnym w serii Reno5, jak m.in. tryb Dual-View Video, który pozwala nagrywać film z dwóch kamer jednocześnie i nakręcić własną, oryginalną historię w myśl motta „Film Your Story”.
Równolegle z kampanią promocyjną mają miejsce działania digitalowe, w których biorą udział znani influencerzy, kojarzeni z pasją do filmowania i fotografii. Nowciax, Rezigiusz, Patec, Zulu Kuki, Blowek i członkowie ekipy Wip Bros w nawiązaniu do motta „Film Your Story” smartfonem OPPO Reno5 5G tworzą na swoich kanałach w mediach społecznościowych daily vlogi, wykorzystując do tego cały arsenał dostępnych funkcji.
Firma nawiązała również współpracę z Igorem Ignacym Leśniewskim, Wielmożnym – Igorem Szwęchem, Sebastianem Chlodnickim, Pauliną Wierzgacz, Aleksandrem Czubą oraz Krzysztofem Adamkiem.
22 marca odbyła się nietypowa premiera nowych produktów OPPO – serii Reno5, w ramach której dostępne są trzy modele: Reno5 5G, Reno5 Lite i Reno5 Z, a także opaski OPPO Band z funkcją stałego monitorowania nasycenia krwi tlenem i wysokiej klasy bezprzewodowych słuchawek Enco X z aktywną redukcją szumów. Hasłem nowej serii OPPO Reno5 jest „Film Your Story”, a same smartfony powstały z myślą o kreatywnych użytkownikach, którzy chcą tworzyć autorskie treści do internetu. Firma konsekwentnie od pierwszej generacji swoich smartfonów stawia na dopracowane wzornictwo, świetny ekran, szybkie ładowanie oraz przede wszystkim formaty wideo, które są coraz popularniejsze.
Zgodnie z mottem Reno5 daily vlog opowiada historię Wujaszka Liestyle, któremu Piotr Żaczko, PR manager w OPPO Polska, rzuca wyzwanie polegające na sprawdzeniu możliwości smartfona Reno5 5G w tworzeniu kreatywnego kontentu w internecie. We vlogu do Wujaszka Liestyle dołączają influencerzy ze świata technologii oraz lifestyle’u – Kinga Sawczuk, jedna z najpopularniejszych TikTokerek w Polsce, oraz duet tworzący Futura Podcast, czyli Michał Pisarski i Bartek Zawisza, znany jako Nieantyfan. W filmie pojawia się również ambasador marki, Marcin Prokop, który odkrywa przed widzami tajniki występowania przed kamerą. Daily vlog trwa 35 minut, co jest zabiegiem celowym, ponieważ dokładnie tyle czasu potrzebuje bateria premierowego Reno5 5G, by naładować się od 0 do 100%.
Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfona w 2008 r., marka nieustannie koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz było pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich. Firma przedstawiła również pierwsze w Europie dostępne komercyjnie urządzenie, które w pełni korzysta z sieci 5G – OPPO Reno 5G.