Advertisement

Saint Laurent sprzedaje prezerwatywy, i to niedrogo. Promuje je Anja Rubik na zdjęciach Juergena Tellera

Autor: Monika Kurek
30-09-2019
Saint Laurent sprzedaje prezerwatywy, i to niedrogo. Promuje je Anja Rubik na zdjęciach Juergena Tellera

Przeczytaj takze

Co jakiś czas twórcy i projektanci świata mody znajdują kreatywne zastosowanie dla prezerwatyw. Wystarczy przypomnieć zaproszenia-kondomy na czerwcowy pokaz Vetements czy zeszłoroczną kolekcję Moschino dla H&M, w której znalazły się kolczyki i wisiorek w kształcie opakowania na prezerwatywy. Alexander Wang poszedł o krok dalej i nawiązał współpracę z firmą produkującą prezerwatywy Trojan. Efektem była kapsułowa kolekcja celebrująca Miesiąc Dumy LGBT+ i kampania promowana hasłem "Protect Your Wang".
Teraz dyrektor kreatywny marki Saint Laurent, Anthony Vaccarello, zapowiedział na Instagramie linię prezerwatyw sygnowanych znakiem domu mody YSL. Cena jednej sztuki to zaledwie 2 euro, a produkt będzie dostępny wyłącznie w paryskim butiku domu mody, Rive Droite. Prezerwatywy znajdują się w efektownych, złotych opakowaniach, nadających im ekstrawagancki wygląd.
Premierze towarzyszy kampania "The Love Affair", a zdjęcia wykonał słynny fotograf, Juergen Teller. Wystąpił w niej David Alexander Finn oraz polska supermodelka, Anja Rubik, która od wielu lat przyjaźni się z Vaccarello. Oboje możemy zobaczyć na zdjęciu promującym projekt, udostępnionym przez dyrektora kreatywnego na Instagramie.
Tak wyglądają prezerwatywy od Saint Laurent:
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement