Popularny amerykański dołączył do barwnego grona postaci ze świata mody i muzyki, które współpracują z marką.
Artysta dołączył do grona inspirujących i barwnych postaci ze świata mody i muzyki, które współpracują z marką. Do tej pory w tym gronie znaleźli się Future, Machine Gun Kelly, Rae Sremmurd, Teyana Taylor i Jasmine Sanders.
Kampania z udziałem urodzonego w Birmingham (Alabama) rapera promuje kolejną odsłonę kultowych butów Reebok Workout Plus - Workout Plus EG. Popularny model został wprowadzony w 1986 roku jako obuwie do fitnessu. Z biegiem lat Workout Plus wpisały się w modę uliczną, przechodząc kolejne modyfikacje w wyniku współpracy z ambasadorami oraz zgodnie z obowiązującymi trendami. Zdjęcia do nowej kampanii Workout Plus powstały w industrialnym Attic Studios w Nowym Jorku. Za obiektywem stanął znany i ceniony fotograf mody Daniel Regan. W zespole znaleźli się również twórca video Thuan Tran oraz stylista Jason Rembert.
Gucci Mane latami pracował na swoją pozycję w branży muzycznej. Dziś ma na koncie dziewięć albumów studyjnych oraz liczne projekty z topowymi artystami. Jest uważany za jednego z pionierów gatunku trap. Znany ze swojego unikalnego stylu - melodyjnego, ekspresyjnego flow z humorystycznym zacięciem.
„To bardzo ekscytujące stać się częścią rodziny Reebok i mieć możliwość bycia twarzą jednej z kampanii. Jestem wielkim fanem marki, a model Workout to jeden z moich ulubionych ze względu na jego unikalny wygląd oraz długą historię. To styl, który przeszedł próbę czasu, tym bardziej cieszę się, że mogę być częścią tej kampanii” - powiedział Gucci Mane.
Workout Plus EG to pięć męskich modeli występujących w kolorach: black/white, army green/white, smoky indigo/white, burnt amber/white oraz skull grey/white. Buty znane z charakterystycznej konstrukcji H-Strap, zostały wykonane z wysokiej jakości nubuku z zamszowymi elementami oraz typową dla tego modelu gumową podeszwą.
/inf. pras./

