Kampania promująca linię jesień-zima 2018 skupia się na przesłaniu, które każdy z nas układa stając codziennie rano przed swoją szafą. Spot, który wykorzystuje znane z social mediów zabiegi, wyreżyserował Krzysztof Grajper, który wysławił się jako twórca teledysków Taco Hemingwaya i Tego Typa Mesa. Za muzykę odpowiada z kolei jeden z najbardziej poważanych polskich elektronicznych producentów – Zeppy Zep. Oprócz klipu, kolekcję przedstawia też 15 zdjęć, które wykonał, stały współpracownik K MAG Magazine, Bartek Wieczorek. Bohaterom towarzyszą dymki, które w przewrotny sposób opisują ich styl oraz usposobienie.
Lookbook House to jednak nie tylko pomysł i przesłanie. Powstał po to by zaprezentować ubrania. Dziewczyny znajdą w nim kreacje, które są destylatem rządzących obecnie trendów i łączą miejski charakter ze sportowymi elementami. Na wszelkie potrzeby odpowiedzą poszczególne linie. Nomadic Traveller to propozycja dla kobiet, które lubią nieco hipisowski i folkowy look uosobiony przez kwiatowe wzory czy detale w postaci frędzli. Autumn Striped to wyprawa w przeszłość i zabawa deseniami takimi jak paski czy grochy. Gotowość na wszystko wyraża z kolei linia Retro Sport, która żeni powracające trendy z funkcjonalnością.
Męska część kolekcji także ma mnóstwo do zaoferowania. Inspirację streetwearem zdecydowanie czuć w liniach Street Smart i Nightcrawler. W pierwszej króluje kamuflaż w różnych odsłonach kolorystycznych. Druga opiera się na monochromatycznych barwach i niekonwencjonalnych, przeskalowanych grafikach. Nieco starszych odbiorców mogą zainteresować dwie kolejne propozycje. Rebel Prep to duża doza klasyki w nowoczesnym wydaniu, a zainspirowana naturą linia Wanderlust idealnie sprawdzi się na leśnych szlakach, jak i w mieście.
Make up: Ola Przyłuska, Ela Jackowska
Modele: Zofia Korosadowicz /Neva Models; Aleksandra Angielska/Neva Models; Patryk Ławrynowicz/AS Management; Michał Trzeciakowski; Ewelina Dzienyńska/New Age Managament; Natalia Atmańska/New Age Management
Nadzór artystyczny i stylizacje: House Brand