Pierwszy rozdział kampanii Reserved "I Can Boogie / The Show" w obrazie Gordona Von Steinera to piękne wspomnienie lat 70., wielkiej estrady niczym San Remo czy Eurowizji. Czasów, gdy kobieca energia mieszała się z pasją i finezją, a estradowe show było dopracowane w najmniejszych detalach, dając jednocześnie pole do improwizacji. Z tego słynie przecież paryski sznyt czy słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Na ekranie towarzyszy im grupa profesjonalnych tancerzy wykonujących elementy tańca boogie-woogie. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (Gucci, Prada, Miu Miu), udało się uchwycić ducha lat 70. oraz przenieść estetykę tej dekady na ekran. To już jego kolejna produkcja dla Reserved - wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec "I Can Boogie" to zasługa Richarda Jacksona, odpowiadającego m.in. za choreografię występów Lady Gaga.
Reserved zaprasza na kolejne rozdziały swojej jesiennej opowieści. W którym kierunku podąży zabawa w rytmie boogie? Przekonamy się już wkrótce. Kolejna odsłona już 18 września.