Marka ANIA KRUK w kampanii kulturowej „NOW IS THE TIME” porusza temat wieku, w którym wchodzimy w rolę bycia Mamą i Tatą. Niezależnie od tego, czy jest się młodym, czy dojrzałym rodzicem — każdy mierzy się ze swoimi uczuciami, trudnościami i z czegoś rezygnuje.
Nie ma jednej uniwersalnej drogi. Młode Mamy i Ojcowie mierzą się z wyzwaniami dorastania, często jeszcze sami nie wiedząc kim są. Muszą odnaleźć się w roli opiekunów, choć ich osobowość dopiero się kształtuje. Z kolei dojrzali rodzice są poddawani ocenie społecznej i nierzadko zmuszeni do poświęcenia kariery zawodowej lub innych planów życiowych. Każdy jednak, niezależnie od wieku, zadaje sobie pytanie — czy dam radę?
„NOW IS THE TIME” to kampania, która pokazuje, że moment życia, w którym zostaje się rodzicem, przynosi inne doświadczenia i budzi różne emocje: strach, bezsilność, wstyd, niecierpliwość, ale pomimo wszystko — miłość. Bo każdy rodzic, w każdym wieku, jest wystarczająco dobry. Tak samo dla swojego dziecka, jak i dla siebie. Niezależnie od opinii.
Marka ANIA KRUK po raz kolejny wychodzi poza schematy. Choć kampania wystartowała 26 maja w Dzień Mamy, to marka idzie o krok dalej, by pokazać perspektywę rodzicielstwa w szerszym kontekście. I robi to dzięki trójce niezwykłych bohaterów, którzy zechcieli opowiedzieć o swoich doświadczeniach i momencie, w którym zostali Mamą i Tatą. Bo czy jest odpowiedni wiek, by zostać rodzicem? Nie ma. Kiedy pojawia się dziecko i zmienia całkowicie nasze życie — to jest właśnie ten moment.
Rodzina to unikalna opowieść, która zasługuje na zrozumienie i wsparcie. Bycie rodzicem jest zawsze dużym wyzwaniem i można się z nim zmagać na różne sposoby. „NOW IS THE TIME” zachęca do przełamywania stereotypów, promowania akceptacji oraz zrozumienia dla różnych ścieżek życiowych rodzicielstwa.