Kasia Węsierska, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"
Zmienne temperatury wiążą się z ikonicznym widokiem osób ubranych z jednej strony w puchówki, z drugiej w lekkie outfity, co każdego roku poszerza internetową kolekcję memów. Pepsi czerpie inspirację z tej modowej gry przeciwieństw. W najnowszej sesji ambasadorzy marki – Kasia Węsierska, Przekosa, Baoliin i Lucky Luka – wcielają się w postacie, które pokazują, że po spróbowaniu nowego smaku Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny poczujemy pełnię letniej energii nawet w ekstremalnie grubej puchówce.
Przekosa, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"
Nasz pierwszy wybór na zimowe, szare dni to Pepsi Twist, która powraca na polski rynek w odświeżonej odsłonie wizualnej, spójnej z globalnym rebrandingiem. A prościej — jest uroczo ubrana w soczyste cytryny! Towarzyszy jej siostrzany smak (nowość w portfolio marki), czyli Pepsi Zero Cukru, również z cytrynowym twistem. Pepsi Twist jest już dostępna w sieci sklepów Żabka, a pełna sprzedaż ruszy w grudniu. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny zadebiutuje na rynku już 4 grudnia. Nowości stanowią to unikalne połączenie tradycyjnego smaku Pepsi z nutą pysznej, soczystej cytryny, tworzące duet na każdą okazję.
Baoliin, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"
Pepsi Twist to wariant, na który nasi konsumenci czekali z niecierpliwością. O powrót tego kultowego smaku pytali nas w wiadomościach prywatnych i komentarzach, dzieląc się wspomnieniami oraz oczekiwaniem na jego ponowną obecność na rynku. Wiedząc, jak ważny jest dla nich ten smak, zdecydowaliśmy się przywrócić Pepsi Twist, odpowiadając na ich potrzeby i sentyment. Dodatkowo portfolio uzupełnia Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, dzięki czemu każdy – niezależnie od preferencji – może cieszyć się wyjątkowym połączeniem orzeźwiającej Pepsi i cytrynowej nuty – mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero. To co, zima już wcale nie jest taka straszna, prawda? ;)
Lucky Luka, fot. Max Gronowski dla K MAG #121 "Babylon"