Advertisement

Krzesło projektu polskiego projektanta w kampanii perfum Billie Eilish

20-06-2025
Krzesło projektu polskiego projektanta w kampanii perfum Billie Eilish
Zaledwie kilka dni po długo wyczekiwanych koncertach Billie Eilish w Polsce, światło ujrzała kampania reklamująca nowy zapach artystki. Pojawił się w niej polski akcent.
3 i 4 czerwca Billie Eilish zagrała dwa koncerty w Krakowie w ramach trasy „Hit Me Hard and Soft”. Oba wydarzenia były całkowicie wyprzedane, a pierwsi fani koczowali pod Tauron Areną już od soboty. Fani jadący na koncert tramwajem mogli usłyszeć zapowiedzi przystanków, które nagrała sama Billie Eilish. Był to efekt współpracy z REVERB – organizacją promującą działania proekologiczne wśród fanów.

Polski projekt w kampanii Billie Eilish

Gwiazda wypuściła nowe perfumy „Your Turn”, będący połączeniem świeżego imbiru, aksamitnej skóry brzoskwini oraz drzewa sandałowego. Zapachowi towarzyszy kampania reklamowa. Na zdjęciach Eilish siedzi na charakterystycznym, stalowym krześle. Autorem projektu jest polski projektant – Oskar Zięta.
Jesteśmy zaszczyceni, że nasze krzesło Chippensteel wzięło udział w tej kampanii, skomentowało studio Oskara Zięty na profilu Billie Eilish Frangrances.

Jak powstaje krzesło Chippensteel 0.5?

Krzesło Chippensteel 0.5 to jeden z obiektów Oskara Zięty powstałych w wyniku procesu kontrolowanej deformacji. To dzięki niej trwa ciągły dialog między projektem a niekontrolowaną odpowiedzią materiału w określonej formie. Chłodny metal zyskuje miękki wygląd i zostaje oswojony, staje się domownikiem. Wykonany ze stali, aluminium lub miedzi, swoją formą nawiązuje do tapicerowanych foteli projektowanych dwa wieki temu w Wielkiej Brytanii.
To mebel, który łączy ultranowoczesną technologię z ukłonem w stronę bogatej historii designu. Jego dwuwymiarowa forma jest wycinana laserowo z blachy, szczelnie spawana, a następnie pompowana, by stać się funkcjonalnym, trójwymiarowym krzesłem. Kształt krzesła został zainspirowany klasycznym modelem modnym w trzeciej ćwierci XVIII wieku, nazwanym na cześć angielskiego stolarza Thomasa Chippendale'a. Dzięki zastosowaniu równomiernie rozmieszczonych otworów artystycznie napompowana stal imituje nieregularnie ułożoną tkaninę obiciową na fotelach.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement