Stefani Joanne Angelina Germanotta, powszechnie znana jako Lady Gaga, dzięki charyzmie i szczypcie kontrowersji stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w branży muzycznej. Amerykańska piosenkarka, kompozytorka, aktorka, producentka muzyczna i filantropka nieoczekiwanie zdecydowała się na współpracę z polskimi informatykami.
Na co dzień „Commerce-UI” odpowiada za tworzenie nowoczesnych platform dla marek modowych, lifestylowych czy kosmetycznych. Pod koniec sierpnia ubiegłego roku jej pracownicy otrzymali telefon od Michaela Polansky’ego, absolwenta Harvardu, inwestora IT oraz narzeczonego Gagi. Gdańska agencja otwarcie podkreśla, że jest to dla nich ogromny sukces i wyróżnienie. Efekty tej współpracy możecie znaleźć na stronie ladygaga.com.
Witryna ma na celu przedstawiać wszechstronną twórczość artystki w sposób wykraczający poza tradycyjne media społecznościowe. To przestrzeń umożliwiająca eksplorację jej muzyki, teledysków, nadchodzących koncertów czy wydarzeń, a także szansa na zanurzenie się w artystycznej wizji Stefani.
„Celem tego projektu było stworzenie nie tylko strony internetowej, ale ostatecznego płótna twórczego Gagi [...] Strona internetowa została zaprojektowana tak, aby odzwierciedlać innowacyjnego ducha Lady Gagi [...] To przestrzeń, w której mogą zanurzyć się w jej kreatywności, odkrywać nadchodzące premiery, koncerty i wydarzenia, słuchać jej muzyki [...] To nie tylko centrum informacji. To przestrzeń, która inspiruje, bawi i łączy, doskonale odzwierciedlając kunszt i śmiałość, które uosabia Gaga”, czytamy na oficjalnej stronie firmy „Commerce-UI”.