Advertisement

Idealne wnętrze, skrojone pod nasze potrzeby. Polska marka wnętrzarska słucha klientów i ich inspiruje

03-10-2018
Idealne wnętrze, skrojone pod nasze potrzeby. Polska marka wnętrzarska słucha klientów i ich inspiruje

Przeczytaj takze

Gdy myślimy o urządzaniu swojego najbliższego otoczenia, w pierwszej kolejności zwykle do głowy nam przychodzi, jakie są aktualne trendy wnętrzarskie czy style dekoracyjne. To ważne kwestie, ale nie powinniśmy być ich zakładnikami. Najważniejsze są bowiem nasze codziennie, realne potrzeby. W mieszkaniu powinniśmy się czuć jak u siebie - wygodnie, bezpiecznie i w harmonii z naszym usposobieniem. Znana polska marka wnętrzarska VOX postanowiła wyjść temu naprzeciw w niespotykany dotąd na rynku sposób.
W ramach akcji Porozmawiajmy o wnętrzu, rozpoczętej w zeszłym roku z udziałem psychoterapeutki i psycholożki Katarzyny Miller, VOX przekornie podchodzi do tematu urządzania domu. W trwającej właśnie kolejnej odsłonie przedsięwzięcia marka na swoich kanałach społecznościowych i podczas specjalnych spotkań z uwagą przysłuchuje się i przygląda temu, co dziś najsilniej wpływa na nasz styl życia. Następnie podpowiada, jak w prosty sposób każdy z nas może stworzyć wnętrze, w którym będzie się czuć naprawdę u siebie.
VOX w drugiej odsłonie akcji Porozmawiajmy o wnętrzu zaprasza do dyskusji o tym, jak stworzyć przestrzeń, która pozwala czuć się swobodnie. Punktem wyjścia są inspiracyjne style życia, które nawiązują do najważniejszych trendów społecznych.
Pierwszy z nich – Ekosystem - odwołuje się do coraz popularniejszej tendencji życia off-line, bliżej natury, w harmonii i balansie ducha z ciałem. Kolejny – Domokracja – koncentruje się na rodzinnych wnętrzach i tworzeniu wspólnych przestrzeni dla dzieci oraz ich rodziców. Odpowiedzią na to, że w dużych miastach coraz więcej osób żyje na małej przestrzeni mieszkalnej, jest styl Mikrokosmos, w ramach którego VOX i grupa projektowa Mili Młodzi Ludzie prezentują sprawdzone porady i zasady, którymi warto kierować się przy planowaniu funkcjonalnych wnętrz o małym metrażu.
– Jako marka wciąż powtarzamy jak mantrę, że prawdziwa wolność zaczyna się w domu. Wracamy do tego zdania, bo jest ono dla nas niezwykle ważne i wyznacza kierunki naszych działań. Dlatego w odniesieniu do aranżacji wnętrz nie chcemy się ograniczać żadną narzuconą konwencją czy etykietą. Każdy z nas ma inne potrzeby, jesteśmy na różnych etapach życia, mamy odmienne zainteresowania i przyzwyczajenia. Trudno byłoby więc stworzyć jedną definicję pięknego i szczęśliwego miejsca do życia. Dla nas znacznie bardziej niż styl scandi, glamour czy boho, liczy się to, żeby dom był prawdziwie naszym wnętrzem. I właśnie o sposobach na jego stworzenie chcemy rozmawiać z użytkownikami naszych social-mediowych przestrzeni i klientami salonów VOX” – podkreśla Julita Mańczak, PR manager VOX.
Najnowszy styl prezentowany i dyskutowany w ramach akcji Porozmawiajmy o wnętrzu to Supernormal, w którym codzienność i zwyczajne życie stają się największą wartością. – Z tęsknoty za normalnością i ze zmęczenia tym, co multi i ekstra, wracamy do wnętrz pełnych komfortu i wygody. Otaczamy się prostymi rzeczami, celebrujemy codzienność i skupiamy się na tym, co tu i teraz – pisze VOX. Supernormal to opowieść o świecie, w którym "wystarczająco dobrze" znaczy idealnie.
W wybranych salonach VOX cyklicznie odbywają się otwarte warsztaty i dyskusje nawiązujące do omawianych tematów. Na prężnie działającym Facebooku marki możemy zaś zobaczyć filmy z poradami od zaproszonych ekspertów, np. projektu botanicznego Ro_ślinka, Instytutu Małego Dziecka im. Astrid Lindgren czy biura projektowego Mili Młodzi Ludzie.
Więcej informacji znajdziecie na Facebooku i Instagramie „Wnętrza VOX” oraz na stronie internetowej marki VOX.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement