Swego czasu można było oglądać go w spektaklu „Deszczowa piosenka” Teatru Muzycznego ROMA. W 2013 roku on i jego brat Jeremi założyli kanał na YouTubie, a reszta jest już historią. Bracia szybko podbili serca internautów, na stałe zadomawiając się w branży muzycznej.
Czym jest dla ciebie streetwear i jakie są według ciebie jego najlepsze cechy?
Streetwear to dla mnie przede wszystkim luz oraz komfort. Jego najlepsze cechy to dowolność, praktyczność i wygoda.
Jak twoja muzyka przekłada się na twój styl?
Moja muzyka ewoluuje tak jak mój styl. To środki, dzięki którym wyrażam siebie, swój nastrój i swój obecny mindset.
Wolisz komponować stylizacje na scenę czy poza nią?
Na scenę, ponieważ mogę kompletnie puścić wodze fantazji.
Jak widzisz przyszłość mody ulicznej? Czy streetwear nadal będzie dominować wśród młodego pokolenia?
Myśle, że w przyszłości wróci coś, co już było. Moda zatacza koło co kilkadziesiąt lat, a stare trendy powracają w odświeżonych wersjach. Nie da się przewidzieć, co będzie dominować wśród młodego pokolenia. Trendy są dynamiczne i ciągle się zmieniają.
A uważasz, że streetwear jest tylko dla Gen Z?
Oczywiście, że nie. Moda jest po to, żeby wyrażać siebie, a przecież każdy może to robić.
Kto jest dla ciebie ikoną streetwearu?
Zdecydowanie Virgil Abloh. Miał ogromny wpływ na modę i ukształtował mój styl w dużej mierze.
Jaki jest twój ulubiony produkt z najnowszej kampanii CCC x adidas, bez którego nie wyobrażasz sobie stworzenia idealnego outfitu?