Advertisement

Przełomowa kampania prezentuje kobiety w całkowicie naturalnej odsłonie

Autor: PK
09-07-2018
Przełomowa kampania prezentuje kobiety w całkowicie naturalnej odsłonie

Przeczytaj takze

Reklamy maszynek do golenia zazwyczaj przedstawiają ludzi już po depilacji całego ciała. Czy komuś przyszło na myśl, żeby ukazać w nich faktyczny stan owłosionych nóg, pach, czy okolic bikini? Tak, właśnie dokonała tego "przełomowego" odkrycia marka Billy.
Jest to prawdopodobnie pierwsza od dziesięcioleci reklama, która wystąpiła naprzeciw wyidealizowanemu sposobowi przedstawiania owłosienia u pań.
- Włosy, mają je wszyscy, nawet kobiety, a świat udaje, że one nie istnieją, ale tak nie jest, sprawdziliśmy. Jeśli kiedykolwiek będziesz chciała się golić, będziemy tam - tak przestawia swoją misję Billy w reklamie.
Marka rozpoczęła działalność w 2017 roku, aby sprzeciwić się tworzeniu akcesoriów do golenia stricte przeznaczonych dla mężczyzn. Projekt Body Hair wywołał w mediach społecznościowych falę pozytywnych reakcji. Dodatkowo firma przeznacza 1% wszystkich dochodów na kobiece cele na całym świecie.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement