
Polecane

Gucci stworzył reklamę, która nawiązuje do najważniejszej kulturowej rewolucji XX wieku, do 1968 roku

W ciuchach Eckhaus Latta może chodzić każdy, nie ważny jest rozmiar czy wiek. To najgorętsza marka w USA

Ostro, dziko i bardzo luksusowo, zupełnie jak w latach 80. i 90. Tom Ford jest też nieco bardziej etyczny

Zero wychudzonych kobiet, feministki, lesbijki i modelka, która przetrwała raka piersi. Chromat opowiada prawdę o kobietach

Bohaterką kolekcji Linder jest Artemida – bogini księżyca i bóstwo płodności
Polecane

Gucci stworzył reklamę, która nawiązuje do najważniejszej kulturowej rewolucji XX wieku, do 1968 roku

W ciuchach Eckhaus Latta może chodzić każdy, nie ważny jest rozmiar czy wiek. To najgorętsza marka w USA

Ostro, dziko i bardzo luksusowo, zupełnie jak w latach 80. i 90. Tom Ford jest też nieco bardziej etyczny

Zero wychudzonych kobiet, feministki, lesbijki i modelka, która przetrwała raka piersi. Chromat opowiada prawdę o kobietach





