Advertisement

Producent popularnego piwa znalazł rozwiązanie problemu plastikowych folii w sześciopakach

Autor: Monika Kurek
25-06-2019
Producent popularnego piwa znalazł rozwiązanie problemu plastikowych folii w sześciopakach

Przeczytaj takze

Piwo marki Corona jest sprzedawane w 150 krajach na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Meksyku. W 2018 roku firma przedstawiła biodegradowalne opakowanie na sześciopak, które choć spotkało się z pozytywną reakcją mediów, nie wpłynęło w żaden sposób na producentów innych piw. Tym razem Corona poszła o krok dalej i zleciła stworzenie jeszcze lepszej i tańszej metody pakowania puszek.
Na pomysł połączenia odpowiednio zaprojektowanych puszek w pionie, nazwany "Fit Pack", wpadła agencja Leo Burnett Mexico. Spodobał się on na tyle, że rozwiązanie otrzymało nominację w kategorii Innowacje podczas tegorocznych nagród Cannes Lions 2019. Jak podaje szef Leo Burnett Mexico, Federico Russi, projekt jest obecnie w fazie testów.
Plastikowe obręcze i folie, używane zazwyczaj w sześciopakach, przyczyniają się do zanieczyszczania mórz i oceanów.
- Chcemy, aby to rozwiązanie było dostępne dla wszystkich, a cały rynek miał dostęp do naszych planów - mówi w filmiku dyrektor marki Corona w AB-InBev, Clarissa Pantoja. To oznacza, że marka nie opatentuje tego rozwiązania, tylko udostępni je innym producentom.
Czekamy, aż to rozwiązanie zacznie być stosowane na globalną skalę.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement