Press Day YES & Semilac rozpoczął się od prezentacji kolekcji wprost stworzonych na Walentynki - YES Queen of Hearts, kolekcji Wiktoriańskiej z rubinami i grantami, pierścionków z Diamentem Idealnym YES oraz ognistego koloru Semilac 231 Girl on Fire. Walentynki zostały połączone z prapremierą dwóch kolekcji - zaprojektowana przez YES, Magnolia oraz kolekcją pomadek klasycznych Semilac Classy Lips. Prezentowane wzory połączył jeden motyw przewodni - emocje. Każdy z elementów opowiada o odkrywaniu swojego wewnętrznego blasku, zachęca do podkreślania własnej siły, kobiecości i niezależności.
Głównym punktem programu była rozmowa z ekspertami. Goście mogli posłuchać inspirujących wystąpień Eksperta ds. Trendów Semilac - Joanny Janickiej-Darol, Eksperta ds. Biżuterii YES - Rafała Piotraka, oraz znanej socjolog miłości i coacha relacji dr Julity Czerneckiej. Podczas ostatniej prelekcji, dowiedzieliśmy się jak ważne jest odpowiednie wyrażanie uczuć. Jak dowodzi wiele badań, osoby tworzące autentyczne relacje nie tylko odczuwają, że odniosły sukces, ale również żyją dłużej: „Nie jest możliwe być naprawdę szczęśliwym, mieć w pełni satysfakcjonującego życia, kiedy nie mamy radości z dzielenia się swoimi emocjami, historiami, przeżyciami z innymi”.
Tłem dla autorskich kolekcji YES i Semilac były eteryczne, naturalne kwiaty. Eleganckie wnętrza Concept Store YES zostały wypełnione roślinnymi instalacjami. Delikatne róże i peonie, to nie tylko znany symbol miłości, ale również zwiastun i zapowiedź nowych kolekcji YES zaprojektowanych na zbliżający się sezon SS2019.
Od roku YES i Semilac prowadzą strategiczną współpracę składającą się z wielu wspólnych działań online i offline. Nowy rok, został rozpoczęty spotkaniem walentynkowym YES x Semilac dla prasy i influencerów. Partnerami wydarzenia były zaprzyjaźnione marki YES Cisowianka Perlage oraz Martini.