Najnowsza kampania Balenciagi SS20 to historia o paryskich kochankach we współczesnym świecie. Bez Wieży Eiffla, bez tłumów, bagietek i beretów. Za to z autentycznością, miłością i Paryżem znanym tylko jego mieszkańcom.
Dyrektor kreatywny domu mody, Demna Gvasalia, zainspirowany światową stolicą namiętności oraz stylu, zaprezentował swoją wizję paryskiej miłości. Do kampanii w roli modeli zaangażował autentyczne pary z ich historiami i prawdziwymi uczuciami.
Fotografie ukazujące modne duety pozujące na tle przystanku autobusowego, warzywniaka czy Sekwany sprawiają bardzo intymne wrażenie. Romantyczne ujęcia przełamuje street stylowy charakter zdjęć oraz niezobowiązujący wizerunek i nieprzeciętna osobowość modeli.
W promowanej kolekcji Balenciagi znajdziemy luźne, dżinsowe dzwony, oversizowe swetry i kurtki deszczowe w mocnych kolorach, damskie garnitury, czarne skórzane botki, dużą biżuterię oraz logotypy marki.
Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest Greg Finck, fotograf ślubny gwiazd, znany z baśniowej stylistyki oraz zdjęć ukazujących szczęśliwe, młode pary. Połączenie liryczności fotografa i zdecydowanej oryginalności marki zaowocowało interesującą, wyróżniająca się kampanią.
Dodatkiem nadającym kampanii autentycznego charakteru jest film promocyjny autorstwa internetowego artysty wizualnego, Eda Fornielesa. Spot składa się z ujęć kamer przemysłowych, które śledzą pary okazujące sobie czułość w windzie czy na podziemnym parkingu, podczas rozmów o uczuciach, poprzednich związkach i obecnych partnerach.