Podczas tworzenia zestawienia brano pod uwagę łączną ilość godzin, jaką użytkownicy spędzili na oglądaniu danego tytułu (THW), a także ilość profili, które obejrzały daną produkcję (UV). Jedyną polską produkcją w zestawieniu jest film „Dziewczynu z Dubaju”, wyreżyserowany przez Marię Sadowską oraz wyprodukowany przez Dodę. Nie jest to szczególnie zaskakujące – „Dziewczyny z Dubaju” były najchętniej oglądanym filmem w polskich kinach w 2021 roku. Był to również drugi najchętniej googlowany film przez Polaków w 2021 roku.
W tym roku Netflix oficjalnie rozprawił się z dzieleniem kont. W wielu krajach wprowadzono także pakiety z reklamami. Eksperci przypuszczali, że to odbije się gigantowi streamingowemu czkawką, ale stało się coś wręcz przeciwnego. Netflix opublikował wyniki za drugi kwartał 2023 roku, z których wynika, że platformie przybyło 5,9 mln subskrybentów. Mało tego, wpływy Netflixa wzrosły o 2,7 proc. Netflix ma łącznie 238 mln subskrybentów na całym świecie.
Zobaczcie, jakie produkcje polscy subskrybenci Netflixa oglądali najchętniej w ostatnich miesiącach: