Advertisement

Acephala stworzyła ubrania do pisania mejli w łóżku. Marka drwi ze stereotypów

14-03-2018
Acephala stworzyła ubrania do pisania mejli w łóżku. Marka drwi ze stereotypów
Acephala gra ze stereotypowymi radami z kolorowych magazynów, jak należy ubrać się do pracy

Przeczytaj takze

Oczywiście chodzi o sprawy wolności. W informacji prasowej czytamy:
Kolekcja została zatytułowana „On how to be crea ve and not get mad”. Myślą przewodnią było stworzenie „anty-mundurka” do pracy. Jest to zestaw ubrań do noszenia w różnego typu sytuacjach zawodowych i momentach pracy twórczej. Powstanie kolekcji poprzedziła analiza rytuałów związanych z pracą. Ubiór może wpływać na sposób pracy i odzwierciedlać związane z nią stany emocjonalne. Każda z sylwetek kolekcji jest żartobliwą impresją na temat różnych sytuacji zawodowych, etapów pracy twórczej i emocji: „Pisanie maili w łóżku”, „Konferencja na Skypie”, „Prace biurowe”, „Gala networkingowa”, „Załatwianie spraw na mieście”, „Business lunch”, „Deadline”, „Dzisiaj tylko jedno spotkanie”, „Muszę się skupić”, „Potrzebuję przerwy”, „Jedyna dziewczyna w zespole”, „Za dużo pomysłów”. Kolekcję można czytać jak opowieść o kobiecie, która zamiast maskować swoje odczucia i nastroje, które praca wywołuje, obnosi się z nimi – wybierając odpowiadające im ubrania. Jest to gra ze stereotypowymi radami z kolorowych magazynów, jak należy ubrać się do pracy.
Kolekcje „On how to be creative and not get mad” (wiosna-lato 2018) sfotografował Karol Grygoruk / SHOOTME Visual Artists
Modelka: Sylwia Butor / Division
Make-up: Polka Dźwigała
Włosy: Klaudia Jaśpińska
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement