American Airlines zaplanowały na przyszły rok otwarcie kilku nowych tras – klienci będą mogli polecieć m.in. do Budapesztu, Casablanki, Pragi, Tel-Awiwu czy Krakowa. Nowa oferta linii została zaprezentowana przez Wicedyrektora ds. planowania, Vasu Raja, w dość niekonwencjonalnym spocie. Raja po kolei wymienia kierunki, dodając przy tym, co warto w danym miejscu zobaczyć i odwiedzić. W Krakowie poleca po prostu napić się wódki z przyjacielem.
Uznanie alkoholu za największą zaletę miasta, wzburzyło zarówno urzędników państwowych, jak i samych mieszkańców Krakowa. Zwłaszcza, że pozostałe charakterystyki brzmią o wiele bardziej zachęcająco np. "Sprawdźcie plaże w Tel Awiwie", "Popłyńcie w rejs w Budapeszcie", czy też "Wybierzcie się na pokaz marionetek w Pradze".
Kraków zajmuje wysokie miejsca w rankingach zagranicznych portali takich jak Which? czy TripAdvisor. W zeszłym roku odwiedziła go rekordowa liczba 13 milionów turystów, przyjeżdżających zobaczyć na własne oczy Wieliczkę czy Stare Miasto, które od ponad 40 lat widnieją na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Poniżej znajdują się spot American Airlines oraz pełne oświadczenie władz miasta.