Advertisement

Aubrey Plaza hejtowana za udział w satyrycznej antyreklamie mleka roślinnego

Autor: Monika Kurek
26-04-2023
Aubrey Plaza hejtowana za udział w satyrycznej antyreklamie mleka roślinnego
Aktorka znana z ciętego języka i czarnego poczucia humoru wystąpiła w reklamie, która promuje krowie mleko.
W spocie Aubrey Plaza („Parks and Recreation”, „Biały Lotos”), ubrana we flanelową koszulę i kamizelkę, wciela się w rolę założycielki fikcyjnej firmy WoodMilk, sprzedającej „pierwsze i jedyne na świecie mleko wyprodukowane z drewna”. Plaza wymienia liczne zalety roślinnego mleka, parafrazując popularne hasła z reklam. Całość utrzymana jest w ironicznym i prześmiewczym tonie. Reżyserką filmu jest Hannah Levy, a współtwórcą scenariusza Neil Casey („Saturday Night Live”).
Czy Wood Milk jest prawdziwe? Absolutnie nie. Tylko prawdziwe mleko jest prawdziwe. W takim razie, w co ja zainwestowałam?!, podsumowuje Plaza.
Na końcu pojawia się hasło „Got Millk?”, nawiązujące do słynnej kampanii, zachęcającej do picia mleka. Zadebiutowała ona w latach 90. i na przestrzeni czasu wystąpiły w niej takie gwiazdy jak Beyoncé, Kate Moss, Lisa Kudrow, Whoopi Goldberg, Jennifer Aniston, Brooklyn Beckham czy Taylor Swift. Tym razem jednak nie chodzi o to, aby zachęcić klientów do picia mleka, lecz do tego, aby zachęcić ich do sięgania po krowie mleko. To odpowiedź branży mleczarskiej na rosnącą popularność alternatyw mleka.
Za spot z Plazą odpowiada firma marketingowa Milk Processor Education Program (MilkPEP). Aktorka udostępniła wideo również na swoim profilu na Instagramie, lecz została zasypana negatywnymi komentarzami. Ostatecznie zdecydowała się wyłączyć możliwość komentowania.
Fani aktorki nie kryją rozczarowania jej postawą.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement