Advertisement

Bikini z Ojcem, Synem i Duchem Świętym? Kontrowersyjna reklama z Addison Rae

12-08-2022
Bikini z Ojcem, Synem i Duchem Świętym? Kontrowersyjna reklama z Addison Rae
W zeszłym tygodniu Addison Rae - amerykańska influencenka, tiktokerka i piosenkarka - opublikowała na swoim instagramie kontrowersyjne zdjęcie w białym bikini z napisami „Father”, „Son” i „Holy Spirit”. Internet szybko zareagował, a na dziewczynę spadły ciężkie słowa krytyki.
Addison Rae na ten moment ma ponad 40 milionów obserwatorów na Instagramie i ponad 80 milionów na Tiktoku. Influencerka opublikowała na swoim koncie zdjęcie w bikini „Holy Trinity” od marki The Praying, tym samym promując colab marki z Adidasem. Zdjęcie niemalże natychmiast rozpętało burzę wśród odbiorców, którzy ostro skrytykowali współpracę dziewczyny z marką. Hejt spadł także na samą markę ze względu na kontrowersyjne treści, jakie przekazują za sprawą stroju kąpielowego. Zdjęcie szybko zniknęło z przestrzeni internetowej, a sama influencenka nie publikowała nic przez tydzień. Nie zatrzymało to jednak fali krytyki.
The Praying jest marką, która tworzy projekty w dużej mierze oparte na prostym, czasami skąpym kroju, a na ubraniach często widnieje prosty napis, jak: "God’s favorite" lub "Give girls money". Niedawno marka ogłosiła współpracę z Adidasem w postaci białych sneakersów z logiem The Praying. Obecnie najpopularniejszym projektem jest bikini, które wypromowała Addison Rae.
Wymieniona Trójca Święta na bikini wzbudziła w internautach sporą dawkę gniewu, a krytyka posypała się lawinowo. Głównie są to komentarze, które mówią o tym, jak jak bardzo jest to obraźliwe dla uczuć religijnych oraz jak marka wyraża brak szacunku względem chrześcijan i Boga.
Gdyby Addison Rae szydziła z jakiejkolwiek innej religii, byłoby o niej głośniej i zostałaby wykluczona natychmiast, ale chodzi o chrześcijaństwo..., mówi jeden z komentarzy na Twitterze.
Addison Rae jedynie podkręciła napiętą już sytuację. Jej wizerunek w internecie dotychczas pasował do typowej „american girl next door”, która do tej pory publikowała zdjęcia z podróży, selfie w perfekcyjnie wykończonym makijażu. Współpracowała z takimi markami jak Pandora czy ITEM Beauty. Zdjęcie w tak kontrowersyjnym bikini w pewien sposób zawiodło i uraziło jej fanów, którzy utożsamiają się z kulturą chrześcijańską.
tekst: Natalia Polkowska
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement