Szóstak, która debiutowała 10 lat temu na łamach K MAG-a, już jakiś czas temu okrzyknięta została jedną z najzdolniejszych fotografek młodego pokolenia. Jej twórczość nasycona jest nawiązaniami do klasycznego malarstwa i kina. To fotografia, która zatrzymuje oko – nastrojowość jest tu wyjątkowo umiejętnie podkreślona grą światła i nasyceniem koloru, a tematyka często oscyluje między potęgą młodości i cielesności, ekspresją emocji i natury, a nieskrępowaną siłą kobiecości.
Malowniczość fotografii Soni została z resztą doceniona na świecie – na koncie ma publikacje dla takich magazynów jak Rolling Stone, L'Officiel, Numéro czy Vogue. Sonia, w ciągłych rozjazdach między Warszawą a Paryżem, angażuje się też w kampanie polskich marek. Niedawno sfotografowała Kristinę Melnikovą w kostiumach kąpielowych Muuv na Bali, a wcześniej stworzyła piękne sesje wizerunkowe Reserved i Le Petit Trou. Teraz może dopisać kolejną pozycję do swojego (i tak już imponującego) portfolio. To nie bagatela, bo w sesji dla domu mody Balmain udział wzięła sama Cara Delevinge.
Brytyjska supermodelka i aktorka jest też współautorką limitowanej edycji torebek francuskiego domu mody. Rousteing nie kryje zadowolenia ze współpracy z Delevinge:
„Potrzebowałem kogoś z wyrazistym punktem widzenia, kto wie, jak się ubrać, niezależnie od tego, co zakłada. Czy to dres, czy piękna suknia, dziewczyna, która ze mną pracuje powinna móc zmieniać swój styl tak, jak chce i wciąż być w stanie dobrać pasującą, ponadczasową torebkę.” – powiedział w rozmowie z amerykańską edycją Vogue'a.
Dostępne są trzy modele torebek: Romeo, Twist i Bbag – każdy z nich reprezentuje inne wcielenie modowe Cary Delevinge. Naćwiekowany punk, dekadencka elegancja, a może militarna torba listonoszka? W tym przypadku nie ma złego wyboru, bo Rousteing i Delevinge doskonale wiedzą, jak osobistym przedmiotem dla każdej kobiety jest torebka.
Ich pierwsza współpraca twórcza promowana będzie serią filmików, w których Cara Delevinge zaprezentuje swoje zdolności aktorskie. Inspirowane wirtualną rzeczywistością i platformami VOD filmy promocyjne idealnie wpisują się w eksperymentalną i futurystyczną wizję Oliviera Rousteinga, który obiecuje, że torebki to tylko początek współpracy kreatywnej Balmain x Cara Delevinge.