To szansa na spróbowanie ślimaków po burgundzku w Charlotte na pl. Zbawiciela i pl. Grzybowskim, fish&chips w Port Royal, ćwiartki kurczaka kukurydzianego z rożna w Kur i Wino czy zapiekanki z serem Gruyere i grzybami w Talerzykach.
Do każdego dania w cenie 39 złotych zostanie dobrany kieliszek szampana Veuve Clicquot. Akcja trwa w terminie 1-14 października i biorą w niej udział następujące restauracje: Charlotte (pl. Zbawiciela), Charlotte Menora, Port Royal, The Cool Cat TR, LAS, Van Dog, Tel Aviv, Kur i wino, Talerzyki oraz Thai Thai.
Projekt został zainicjowany przez markę szampańską Veuve Clicquot i Justynę Adamczyk, Ambasadorkę marki Veuve Clicquot i Redaktor Naczelną Gault&Millau. Każdy z projektów nieustannie inspirowany jest odwagą i innowacyjnością postacią Madame Clicquot.