W skład kolekcji wchodzą klasyczne białe t-shirty i hoodies z kodem kreskowym z przodu (który swoją drogą pojawił się już wcześniej wraz z dywanem-paragonem przy okazji współpracy z Virgilem Ablohem). Kod kreskowy stanowi ukłon w stronę najlepiej sprzedającego się dotychczas regału IKEI – regału BILLY. Na ubraniach widnieje też napis „Design and Quality IKEA of Sweden”. W skład kolekcji wchodzą także basicowe tote-bagi zdobione dużym, charakterystycznym niebiesko-żółtym logo firmy.
Kolekcja ubrań IKEI została zaprojektowana w podobny sposób, co meble wychodzące spod skandynawskiego szyldu, czyli przede wszystkim prosto i funkcjonalnie. Zgodnie z firmową polityką eco-friendly wszystkie rzeczy zostały wykonane z bawełny ekologicznej. Na lookbookowych zdjęciach pojawiły się również akcesoria codziennego użytku takie jak ręczniki, parasole i butelki wielokrotnego użytku. Kolekcja dostępna będzie w sklepie online na japońskiej stronie marki oraz w Ikea Harajuku od 31 lipca do 6 sierpnia.