

Kultowy amerykański projektant wraz z ikonami modelignu i gwiazdami cyberprzestrzeni oddał hołd kultowej nowojorskiej Fabryce, gdzie Andy Warhol połączył modę, sztukę, muzykę i showbiznes.
Jaka matka, taka córka
W kampanii, zrealizowanej na Bronksie przez fotografa Craiga McDeana i stylistkę Katie Grand wystąpiła brytyjska supermodelka Kate Moss wraz z córką Lilą Moss, która dopiero co zaczęła stawiać swoje pierwsze kroki w branży. Dodatkowo, legenda miała okazję oglądać wybiegowy występ Lili, z pierwszego rzędu podczas pokazu w Nowym Jorku.

U boku tego duetu w kampanii wystąpilu również: perkusista i producent Travis Barker, nagrodzony Grammy® oraz nominowany do Złotego Globu® i Emmy® aktor Anthony Ramos, wielokrotnie nagrodzony Grammy® wokalista, autor tekstów i kompozytor Jon Batiste, artysta street pop Mr Brainwash, a także legenda drag i festiwalu Wigstock – Lady Bunny – oraz tatuator Steve Wiebe.

Tommy Hilfiger: jesień 2022
"Od nowego wzoru TH Monogram, zaprojektowanego z Fergusem Purcellem, po współpracę z brytyjskim projektantem Richardem Quinnem – klasyka zderza się tu z awangardą. Tradycyjnie amerykańskie motywy odradzają się w unikalnych odsłonach, inspirowanych streetwearem: mieszankach wyrazistych barw, zaskakujących proporcjach i standardowych fasonach noszonych w niezwykły sposób. Tak wygląda nowoczesny styl preppy – tworzony dla wszystkich. Celebracja sztuki i popkultury, we wszystkich światach: od realnego po wirtualne. Witajcie w Tommy Factory." - mówi Tommy Hilfiger.
Powrót do fabryki
Inspirowane dziedzictwem Andy'ego Warhola, phygitalowe wydarzenie marki zgromadziło ‘Futuremakers’ ze światów mody, muzyki, sztuki i showbiznesu. Po przybyciu, goście spotykali scenografię pokazu w formie celowo niedokończonej. Wspólnie z grupą innowacyjnych artystów mogli być świadkami przygotowań. Jon Batiste urzeczywistnił tę wizję, dając nawet spontaniczny występ na czerwonym dywanie. Wielkiemu finałowi pokazu towarzyszył występ legendarnego perkusisty i producenta Travisa Barkera, który zagrał na tle panoramy miasta.
Między światami
Przybywając do Fabryki, goście błyskawicznie zanurzali się w phygitalowym świecie Tommy'ego.
Foliowe balony, inspirowane legendarnymi „srebrnymi chmurami” Warhola, unosiły się na tle nowojorskiej panoramy. Wzbogacił je wyświetlan na ekranach remiks wirtualnego Nowego Jorku – odtworzonego na platformie Roblox – oraz multimedialnej instalacji z balonów, stworzonej przez gości w technologii Augmented Reality.
Na kreatywnym placu zabaw, którym stała się scenografia pokazu, na żywo powstawała prawdziwa i cyfrowa sztuka, a podczas aktywności w metawersum goście mogli w mniej niż minutę otrzymać na telefon NFT Tommy Factory, dzięki uprzejmości platformy Rove. Po raz pierwszy w branży, realny pokaz mody był transmitowany na żywo dla społeczności Roblox, na wybiegu stworzonym w przełomowej technologii. Na wybiegu w metawersum pojawiły się sławne awatary Superplastic: Janky, Guggimon i Dayzee. Wystąpił także meta-człowiek NOAH. Phygitalowe wydarzenie na każdym kroku zapewniało gościom niezapomniane wrażenia – bez względu na to, skąd oglądali pokaz.



