Advertisement

Królowa Elżbieta II poszukuje specjalisty do social mediów

Autor: Monika Kurek
16-12-2019
Królowa Elżbieta II poszukuje specjalisty do social mediów

Przeczytaj takze

Co jakiś czas pojawiają się oferty tzw. pracy marzeń, które wzbudzają zainteresowanie mediów oraz potencjalnych kandydatów. Pisaliśmy m.in. o londyńskiej firmie rekrutującej na stanowisko opiekuna dwójki golden-retrieverów: Oscara i Milo czy zajęciu polegającym na oglądaniu filmów Marvela.
Dużą sensacją była również rekrutacja prowadzona przez sam Pałac Buckingham - szczęśliwy pracownik dołączył do grona królewskich pomocników. Choć wydawało się, że jest to oferta jedyna w swoim rodzaju i taka okazja długo się nie powtórzy, tym razem królowa Elżbieta II poszukuje specjalistę ds. social mediów.

Kontent wyświetlany przez miliony

- W tej pracy chodzi o pozostawanie w ruchu oraz szukanie nowych sposób na budowanie publicznego wizerunku Królowej w oczach mediów oraz całego świata. Właśnie to czyni pracę dla Royal Household wyjątkową - możemy przeczytać na stronie ogłoszenia.
Co będzie należeć do zadań miłośnika Facebooka i Instagrama, któremu uda się pomyślnie przejść rekrutację? Przede wszystkim, nowy pracownik dołączy do digitalowego zespołu Królowej Elżbiety oraz weźmie udział w planowaniu strategii marketingowej w internecie, która umożliwi lepsze wykorzystanie nowoczesnych kanałów. Bez względu na to, czy chodzi o relacjonowanie wizyty Królowej w innym kraju czy huczne książęce zaręczyny, zadaniem specjalisty ds. social mediów będzie nieustanne angażowanie publiki oraz kreatywne tworzenie treści dla milionowej publiczności.
Jest to praca w wymiarze 37,5 godziny w tygodniu, od poniedziałku do piątku, a roczna pensja waha się w granicach 45-50 tysięcy funtów, w zależności od doświadczenia. Oznacza to, że miesięcznie nowy pracownik Królowej Elżbiety otrzyma ok. 4 tysięcy funtów miesięcznie. Nie da się ukryć, że jest to bardzo sowite wynagrodzenie i lista kandydatów na to stanowisko może być bardzo długa.

Ekspert poszukiwany

Praca w Pałacu Buckingham wiąże się z ogromnym prestiżem, zatem nie powinny dziwić wysokie oczekiwania. Chętni powinni dobrze radzić sobie z presją czasu, skutecznie planować strategie marketingowe, z łatwością zarządzać codziennymi projektami, posiadać biegłość we współczesnych kanałach komunikacji oraz być na bieżąco z nowinkami technologicznymi.
Konieczna jest również umiejętność przewidywania reakcji mediów oraz grupy docelowej, pisania kreatywnego, dowodzenia zespołem czy znajomość języka HTML. Ponadto ważna jest praca w grupie i charyzma, dzięki której specjalista ds. social mediów będzie motywował swoich kolegów w obliczu nawet najtrudniejszych zadań i wyzwań.

Dodatkowe korzyści

Nowy pracownik dodatkowo otrzyma pakiet korzyści, w tym świadczenia emerytalne, 33-dniowy urlop, darmowy lunch oraz wsparcie w rozwoju kariery.
Rekrutacja zakończy się 24 grudnia, a rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w styczniu 2020 roku (aplikować można na stronie The Royal Household).
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement