Charlie Brown, Linus, Lucy, Peppermint Patty – wszystkich zobaczymy na dżinsach, koszulkach, bluzach z kapturem, kurtkach trucker i akcesoriach Levi’s na nadchodzące miesiące. Co łączy legendarną markę z gangiem Peanuts? Oprócz silnych związków z Bay Area w Kalifornii oba brandy stawiają na jakość i nie traktują siebie zbyt poważnie, co ukazują grafiki z kolekcji oraz ich konstrukcje – intensywnie żółte metki na dżinsowych projektach i równie mocne akcenty na wewnętrznych kieszeniach. Postaci z Peanuts regularnie pojawiają się na produktach i wyrobach konsumenckich z całego świata, oglądamy je w parkach rozrywki, podczas wydarzeń kulturalnych, w mediach społecznościowych i komiksach. W 2018 roku marka rozpoczęła nawet współpracę z NASA nad wieloletnim Space Act Agreement utworzonym po to, by zarażać kolejne pokolenia pasją do eksploracji kosmosu i STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).