Advertisement

Limitowane pudełka Chicken Fries Burger King wysadzane znanymi kryształami w Chmielna 20 Lab okazały się hitem

21-11-2019
Limitowane pudełka Chicken Fries Burger King wysadzane znanymi kryształami w Chmielna 20 Lab okazały się hitem

Przeczytaj takze

Pudełka po jedzeniu zwykle się wyrzuca bez zastanowienia. W tym przypadku jest zupełnie inaczej. Z tym pudełkiem się nie rozstaje, lecz z dumą pokazuje. Do sprzedaży w poniedziałek trafiła limitowana edycja opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski®, która wyprzedała się w ciągu trzech godzin w CL20 w Warszawie. Kolejna partia do zgarnięcia już w ten piątek, 22 listopada. Restock od 11:00 on-line oraz 12:00 stacjonarnie w @Chmielna 20 Lab.
Wysadzane kryształami pudełko idealnie pasuje do garderoby pomiędzy kolejną parą limitowanych butów, a innymi drogimi przedmiotami. Nie zawiera Chicken Fries, jest po prostu pięknym przedmiotem.
Pudełka wysadzane kryształami to część kampanii Burger Kinga, który przed kilkoma dniami zaserwował gościom swoich restauracji Chicken Fries w wyjątkowych opakowaniach. Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski® to wykonane z jubilerską precyzją pudełka, których nie można kupić w restauracjach BK. Są dostępne tylko w warszawskim butiku Chmielna 20 Lab, za to bez frytek z kurczaka w środku.
- Kupowanie produktów ze świata mody czy streetwearu obecnie bazuje na limitowanych edycjach, które są niedostępne w momencie premiery - mówi Bartłomiej Walczuk, dyrektor kreatywny w 180heartbeats + Jung v Matt, odpowiedzialny za markę Burger King - Obieg często zaczyna się od rynku wtórnego, gdzie trafiają na tzw. 'resell', często kosztując już nieproporcjonalnie więcej. I nawet najprostsze produkty otrzymują swoje limitowane edycje, dzięki którym ich znaczenie i popularność rosną. Wychodząc naprzeciw próżności Instagrama oraz - choć brzmi to mniej chwytliwie - chęci do kolekcjonowania takich przedmiotów - stworzyliśmy pudełko, do którego nie chcesz włożyć frytek - tylko postawić je na półce, w towarzystwie innych wartościowych przedmiotów.
Akcję promuje sesja zdjęciowa wykonana przy współpracy Burger Kinga oraz CL20, w której pudełko na Chicken Fries otoczone jest przez równie pożądane przedmioty ze świata mody. Na kanałach social media marki Burger King ruszy konkurs, w którym będzie można wygrać limitowane opakowanie.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement