Advertisement

Amerykański festiwal zaprezentował psiaki do adopcji zamiast ogłosić swój line-up

Autor: CR
20-03-2019
Amerykański festiwal zaprezentował psiaki do adopcji zamiast ogłosić swój line-up

Przeczytaj takze

Lollapalooza to jedna z największych festiwalowych marek na świecie, która powstała w 1991 roku z inicjatywy wokalisty Jane's Addiction - Perry'ego Farrella. Oprócz największej edycji odbywającej się corocznie w Chicago, Lolla odwiedziła już także m.in. Chile, Brazylię, Francję, Niemcy, a w tym roku ma zadebiutować także w Szwecji.
Festiwal przyzwyczaił wszystkich, że, podobnie jak inne największe imprezy świata, ogłasza cały swój line-up w całości jednego dnia.
W tym roku organizatorzy chicagowskiej edycji postanowili jednak w pierwszej kolejności skupić się na szczytnym celu. Wstęp do wyczekiwanych ogłoszeń była bowiem trwająca kwadrans, przeprowadzona w formie quasi-teleturnieju, transmisja, w której poszczególni artyści byli podawani w formie zagadek. Głównymi bohaterami wideo były psiaki, które można zaadoptować.
To wkład fundacji PAWS Chicago, która została zaproszona do projektu. To jedna z czołowych lokalnych organizacji promujących ideę adopcji porzuconych zwierzaków oraz pomagających znaleźć pupilom nowy dom.
Jak w praktyce wypadł ten wspaniały pomysł? Sprawdźcie tutaj:
Lollapalooza Chicago odbędzie się w tym roku w dniach 1-4 sierpnia. Wystąpią m.in. Ariana Grande, Childish Gambino, The Strokes, Tame Impala, Flume, Lil Wayne, Janelle Monae, Mitski i Twenty One Pilots.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement