W kolekcji znalazło się m.in. dużo skóry, złota i Myszki Miki, a także... odzież dla zwierząt domowych.
Moschino współpracą z H&M dołącza do grona wcześniejszych partnerów marki, takich jak Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Alexander Wang, Versace, Erdem czy Marni.
Moschino, włoska luksusowa marka, stał się w ostatnich dekadach synonimem modowej ekstrawagancji. Od pięciu lat jego dyrektorem kreatywnym jest Jeremy Scott, który wsławił się swoimi szalonymi projektami sneakersów. Amerykanin w następujący sposób wypowiada się o inicjatywie:
- Jestem niesamowicie dumny z kolekcji Moschino i H&M. Od zawsze starałem się przemówić poprzez modę do różnych ludzi z całego świata, a dzięki tej współpracy będę w stanie dotrzeć do większej grupy fanów niż kiedykolwiek wcześniej.
Kolekcja w sklepach stacjonarnych oraz online dostępna będzie już 8 listopada.