Advertisement

Dzikie alpejskie krajobrazy i nieszablonowe piękno bez retuszu. To najnowsza kampania polskiej marki MUUV

Autor: KB
03-11-2019
Dzikie alpejskie krajobrazy i nieszablonowe piękno bez retuszu. To najnowsza kampania polskiej marki MUUV

Przeczytaj takze

Słabość do klasycznych, basicowych krojów w zestawieniu z wyjątkową modelką Swantje Wordemann (na Instagramie znaną jako @swalina), która swoją nieszablonową urodą, hipnotyzującymi oczami okolonymi masą piegów i kształtami odbiegającymi od wybiegowych, udowadnia, że można znaleźć dla siebie miejsce w tak hermetycznej branży jaką jest moda, i w dodatku sprawić, że jej twarz zostaje w pamięci na długo, a do tego austriacki Tyrol w tle i zero Photoshopa. Tak w skrócie można opisać najnowszą kampanię polskiej marki MUUV.
"Into the wild" to kolejna podróż założycielek brandu, Kai i Maliny, które stanowią uosobienie budowanej wokół siebie społeczności pod hasłem #muuvgirls. Wystarczy wspomnieć, że jednego dnia pracowały nad kampanią w Alpach, a już 72 godziny później zaprezentowały jej efekty prasie. Tym, co mają do zaoferowania na sezon jesienno-zimowy, są między innymi oversize'owe grunge'owe swetry z wełny, wygodne, bawełniane dresy, a także seksowne, dopasowane do sylwetki sukienki. Całość, jak zawsze w przypadku MUUV., ma być komfortowa, lecz niepozbawiona klasy.
Wszystkie zdjęcia z kampanii "Into the wild" znajdziecie w galerii.
zdjęcia: Dorota Szulc (@szulcworks)
modelka: Swantje Wordemann (@swalina)
produkcja i stylizacja: Kaja Lizut (@ohkaja), Malina Kurkowska (@ahhmalina)
makijaż i włosy: Monika Kropat (@zyzy.makeup)
lokalizacja: hotel Aque Dome, Tyrol (@aquadome_hotel.therme.spa, aqua-dome.at)
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement