Advertisement

Mickiewicz, Szymborska i Szekspir zachęcają do "patrzania w cycki" w pomysłowej kampanii

Autor: Monika Kurek
31-10-2019
Mickiewicz, Szymborska i Szekspir zachęcają do "patrzania w cycki" w pomysłowej kampanii

Przeczytaj takze

Październik na całym świecie jest uznawany za miesiąc profilaktyki raka piersi. Właśnie wtedy jest najwięcej akcji i kampanii uświadamiających kobietom, jak ważne są regularne badania. Na uwagę zasługuje na pewno pomysł krakowskiej agencji marketingowej, Eskadra, która w bardzo ciekawy sposób dołączyła do Miesiąca Świadomości Raka Piersi.
- Wielcy ludzie mówią mądre rzeczy. Nie poprawiamy ich. My tylko delikatnie dostosowujemy ich słowa do okoliczności, dorzucając swoje 4 (różowe) grosze. Oto kilka cyc.. cytatów naszych copywriterek na Różowy Październik - napisała na fanpejdżu agencja.
W poście znalazły się przeróbki cytatów Wisławy Szymborskiej, Szekspira, Adama Mickiewicza i Benjamina Franklina. Poszczególne słowa zastąpiono w nich wyrazem "cycki", co dało dość zabawny efekt np. Tyle wiemy o cyckach, ile w nich sprawdzono.
Kreatywne grafiki spotkały się z bardzo dobrym odbiorem i były chętnie udostępniane na Facebooku. Agencja rzuciła również wyzwanie swoim kolegom z branży.
Podczas majowej konferencji Akademii Dziennikarzy Medycznych wielokrotnie podkreślano, że w Polsce znacząco zwiększyła liczba zachorowań oraz śmierci spowodowanych rakiem piersi. Potwierdzają to badania Narodowego Instytutu Zdrowia-PZH w latach 2010-2016 współczynnik wzrósł o 7,2%. Każdego roku natomiast wykrywa się ok. 18 tysięcy zachorowań, podczas gdy 1/3 pacjentek umiera.
Zobaczcie pomysłową kampanię krakowskiej agencji:
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement