W poście znalazły się przeróbki cytatów Wisławy Szymborskiej, Szekspira, Adama Mickiewicza i Benjamina Franklina. Poszczególne słowa zastąpiono w nich wyrazem "cycki", co dało dość zabawny efekt np. Tyle wiemy o cyckach, ile w nich sprawdzono.
Kreatywne grafiki spotkały się z bardzo dobrym odbiorem i były chętnie udostępniane na Facebooku. Agencja rzuciła również wyzwanie swoim kolegom z branży.
Podczas majowej konferencji Akademii Dziennikarzy Medycznych wielokrotnie podkreślano, że w Polsce znacząco zwiększyła liczba zachorowań oraz śmierci spowodowanych rakiem piersi. Potwierdzają to badania Narodowego Instytutu Zdrowia-PZH w latach 2010-2016 współczynnik wzrósł o 7,2%. Każdego roku natomiast wykrywa się ok. 18 tysięcy zachorowań, podczas gdy 1/3 pacjentek umiera.
Zobaczcie pomysłową kampanię krakowskiej agencji: