Odnowione w tym roku szyldy pojawiły się na ulicach: Siennickiej, Skaryszewskiej, Grochowskiej i Kobielskiej. Poprawią estetykę przestrzeni tego regionu Grochowa i Kamionka, a jednocześnie stanowią promocję dobrego polskiego designu. Do współpracy ponownie zaproszono czołowych rodzimych projektantów, w tym również warszawskich, m.in. Pawła Ryżko, UVMW, Martę „Martiszu” Ludwiszewską i Zespół Wespół.
Powstało też wzruszające wideo, ukazujące historie rzemieślników pracujących w zakładach, w których witryny zostały odnowione.
- To już druga edycja przemiany szyldów rzemieślników przeprowadzona na zlecenie m.st.. Warszawy, tym razem na Pradze-Południe. Ta transformacja doskonale pokazuje, jak dobra reklama wzbogaca wygląd przestrzeni publicznej. Bardzo cieszą mnie te zmiany i mam nadzieję, że zyskają one przychylność mieszkańców Grochowa oraz Kamionka - mówi Marlena Happach, architekt miasta, dyrektorka Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy.
- Bardzo cieszymy się z powrotu do Warszawy. Przy okazji projektu powstał również krótki dokument prezentujący rzemieślników odnawianych zakładów przy pracy. Liczymy, że nowe szyldy spodobają się właścicielom, mieszkańcom i klientom - dodaje Monika Domańska, Stowarzyszenie Traffic Design.
/na podst. mat. prasowych/