W swoim nowym spocie PUMA przeniosła swoje bohaterki do supermarketu. Tam odnajdują siłę kobiecej intuicji. Wideo nawiązuje do sytuacji, w których kobiety potrafią zrozumieć się bez słów, nie są jedynie przypadkowym zbiegiem zdarzeń, a łączącym i umacniającym doświadczeniem, za które odpowiada właśnie kobieca intuicja.
Ofelia jako narratorka spotu, tajemnicza kasjerka, uczy się ,,tego potężnego narzędzia”-kobiecej intuicji.
,,Widzę, o ile lepsze są decyzje, które podejmuję, bo „je czuję”, bo jestem z nimi w harmonii, nawet kiedy są pozornie trudne. Czuję tę intuicję właśnie w tych chwilach, kiedy stoję przed ciężkim wyborem, a mimo to czuję spokój związany z tym, jak zamierzam postąpić.” - mówi Ofelia.
,,Tak naprawdę ciężko było jej zaufać, a powinnyśmy to robić, bo intuicja to niewidzialna siła kobiet – jest zarówno bronią, jak i tarczą. Pozwala mi się rozwijać, pozwala mi iść pewnym krokiem, gdy jestem na szpilkach, gdy podejmuje biznesowe decyzje, ale także te trudne, życiowe” - dodaje Joanna Jędrzejczyk.
Kampanii towarzyszy sesja zdjęciowa z udziałem lokalnych ambasadorek She Moves Us, które pozują na tłach symbolizujących aurę - odzwierciedla ona nienamacalność zjawiska, jakim jest kobieca intuicja.
PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us już od kilku sezonów. Jej globalnymi ambasadorkami są m.in.: Dua Lipa, światowa artystka muzyki pop czy modelka Winnie Harlow. Inicjatywa ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz walki o prawa kobiet. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń. Jednym z nich jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.
Materiał powstał we współpracy z marką PUMA.