Streetwear od paru lat jest jedną z tych rzeczy, które najlepiej rozpalają wyobraźnię młodych ludzi właściwie na całym świecie. W Polsce nie jest inaczej, dlatego w ostatnich latach na naszym rynku zaczęły pojawiać się nowe, ciekawe marki produkujące odzież uliczną. Neige ze swoim połączeniem mody ulicznej i casualowej elegancji zdecydowanie wyróżnia się na ich tle. Marka, która została zauważona przez media i fanów streetwearu nie tylko w Polsce, ale i na świecie, do dziś intryguje swoimi projektami, a w jej ubraniach regularnie pokazują się zarówno polskie, jak i zagraniczne gwiazdy, w tym m.in. Dua Lipa.
Drugą rzeczą, która od dziesięcioleci porusza młodych ludzi bardziej niż cokolwiek, jest oczywiście muzyka. Słuchasz dobrej muzyki – na pewno fajny z ciebie gość. Muzyka łączy się ze stylem co najmniej od czasów Elvisa Presleya, po nim zaś były m.in. punk rock, grunge, a ostatnio najmodniejsze trap i R&B (o związkach muzyki i mody można by napisać nie jedną książkę, ale całą serię). Doskonale rozumie to Panasonic, który zaprosił do współpracy Neige. Ta pierwsza marka reprezentuje w tym równaniu muzykę (Panasonic to przecież producent niezrównanego sprzętu audio), zaś ta druga – styl w jego najlepszej i najświeższej odsłonie.
Wynikiem równania jest specjalna, limitowana edycja kurtek „Made To Move You”. Nazwa kolekcji nie jest przypadkowa. Związana jest z hasłem promującym kategorię produktów audio od Panasonic.
„– Cieszymy się ze współpracy z Neige, ponieważ podczas codziennej pracy w Panasonic stawiamy na te same wartości – wysoką jakość, ponadczasowy design, wygodę oraz dbałość o każdy detal. Z niecierpliwością czekamy na odpowiedzi wszystkich, którzy utożsamiają się z filozofią naszych produktów Audio związaną z hasłem „Made To Move You”, stwierdził Jędrzej Ziółkowski, Marketing Communication Manager Central & Eastern Europe w Panasonic.
Materiał powstał we współpracy z Panasonic.