Advertisement
Artykuł sponsorowany

Piercing to więcej niż trend, a biżuteria to więcej niż dodatek. Oto najfajniejsza i najbardziej autentyczna kampania, jaką ostatnio widzieliśmy!

14-08-2024
Piercing to więcej niż trend, a biżuteria to więcej niż dodatek. Oto najfajniejsza i najbardziej autentyczna kampania, jaką ostatnio widzieliśmy!
Do udziału w tym wyjątkowym projekcie marka zaprosiła swoich obserwujących z Instagrama, pracowników, a także przypadkowe osoby spotkane na mieście. Efekt? Ekstremalnie cool zdjęcia i niepowtarzalne stylizacje uszu!
ANIA KRUK wierzy, że każdy powinien mieć możliwość do wyrażania siebie i manifestowania swojej autentyczności — bez podążania za trendami, robieniem czegoś na pokaz lub wbrew swoim odczuciom i zasadom.
I właśnie o tym jest kampania #PIERCEYOURSELF, w której przedstawiono piercing poprzez różne postaci, charaktery i styl życia. Autentyczności całemu projektowi dodaje fakt, że wzięły w nim udział i followersi marki, jej pracownicy i przypadkowi przechodnie — ich obecność jeszcze dobitniej pokazuje, że każdy może rozumieć i nosić piercing tak, jak chce.
I jeszcze jedno! W kampanii #PIERCEYOURSELF nie zabrakło również osób, które nie mają przekłuć, a swój styl podkreślają dzięki nausznicom i uniwersalnym kolczykom.
Marka wychodzi także naprzeciw trudnościom, z jakimi wiąże się wymiana kolczyka piercingowego i wprowadza nową usługę w Butikach ANIA KRUK. W wybranych sklepach stacjonarnych doradcy wymienią zainteresowanym ich stylizacje ucha!*
I pamiętajcie! Najbardziej cool jest to, że czy z piercingiem, czy bez, czy w stylu minimal, czy maxi — biżuterię można stylizować po swojemu! A najwięcej inspiracji i charakterystycznych elementów do stworzenia własnej kompozycji znajdziecie na stronie aniakruk.pl - enjoy!
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement