Zadaniem Karoliny Pawelczyk było stworzenie rysunkowej kampanii inspirowanej trzema kwiatowo-owocowymi perfumami dla kobiet: Daisy, Daisy Eau So Fresh oraz Daisy Love z nowej edycji popularnego kobiecego zapachu Daisy, który po raz pierwszy pojawił się na rynku w 2007 roku. To trzecia kampania promująca limitowaną wiosenną odsłonę zapachów Marc Jacobs Daisy Spring.
Ilustracje Karoliny są pogodne i przedstawiają piknik pod gołym niebem. Atmosfera sielanki i celebracji nadejścia wiosny bardzo pasuje do świeżych, wiosennych zapachów Daisy Spring. Flamastrowe, żywe kolory dodatkowo podkreślają lekkość nowej kompozycji stworzonej przez Alberto Morillasa – jednego z najznakomitszych perfumiarzy na świecie.
Wszystko zaczęło się dość prozaicznie: wiadomość z propozycją współpracy Karolina dostała w 2019 roku na Instagramie – przyszła z oficjalnego profilu marki Marc Jacobs. Dotychczas stworzyła już trzy rysowane kampanie promujące zapachy: Daisy Sunshine, Daisy Daze i najnowszy projekt Daisy Spring.
„– „Najważniejsze przy współpracy z marką Marc Jacobs jest to, że mam pełną swobodę i olbrzymią wolność w zaprezentowaniu swojej wyobraźni, fantazji i przewrotnych pomysłów na przedstawienie tematu”, przyznała Karolina Pawelczyk.
Karolina Pawelczyk to polska ilustratorka, która jednak rysunku uczyła w Central Saint Martins w Londynie. Jej specjalizacją jest właśnie rysunek fashion oraz beauty. Do tej pory już trzykrotnie tworzyła światowe rysowane kampanie dla Marc Jacobs Fragrances. Poza tym rysowała dla wielu prestiżowych marek oraz tytułów, m.in. Armani Beauty, Bizuu, Elle Polska, Glamour Polska, Glamour Germany oraz Irish Tatler Magazine. Rysowniczka znana jest z posługiwania się oryginalną flamastrową kreską i eksperymentów z kompozycją.