Marka Reebok od lat motywuje do bycia odważnym w wyrażaniu siebie. Kampania Always Classic rozwija tę ideę, podkreślając jednocześnie osobowość, historię i styl, jako czynniki definiujące prawdziwą klasykę. Dla wzmocnienia swojego przekazu, marka po raz kolejny zaprosiła do współpracy rozpoznawalne i charakterystyczne osoby w dzisiejszych czasach. W towarzystwie wyjątkowych osobowości Reebok prezentuje nowe odsłony kultowych serii: Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus.
W kampanii Always Classic model Montana Cans Club C przedstawiają Sany, utalentowana reprezentantka kobiet na zdominowanej przez mężczyzn scenie graffiti oraz Felipe Pantone, artysta znany ze swoich oryginalnych interpretacji sztuki kinetycznej oraz street artu.
Model Club C powstał w 1985 roku i od początku swojego istnienia zdobył uznanie wśród bywalców tenisowych kortów. Buty o klasycznym wyglądzie w niedługim czasie podbiły również modę uliczną, wychodząc poza schemat obuwia sportowego. Dziś Club C to ponadczasowy model, który w kampanii Always Classic zyskuje nowe oblicze.
Połączenie kreatywnych osobowości i kultowej serii butów Reebok Classic nie jest przypadkowe. Uosabiająca girl power, Sany, ugruntowała swoją pozycję na scenie street artu, podobnie jak model Club C w modzie ulicznej. Z kolei nasycone kolorami, geometryczne instalacje artystyczne Felipe Pantone, z pogranicza street artu i sztuki nowoczesnej, najlepiej odzwierciedlają estetykę ponadczasowej serii.