Advertisement

Zmysłowy dialog Joanny Kulig i Jeanne Damas w kolejnej odsłonie kampanii marki Reserved

Autor: KB
18-09-2018
Zmysłowy dialog Joanny Kulig i Jeanne Damas w kolejnej odsłonie kampanii marki Reserved

Przeczytaj takze

Joanna Kulig i Jeanne Damas powracają w drugim rozdziale jesiennej kampanii marki Reserved. Tym razem akcja #ICanBoogie autorstwa Gordona Von Steinera rozgrywa się się w samym centrum Warszawy. Zmienia się światło, klimat i otoczenie, ale pozostaje zmysłowy, niewerbalny dialog pomiędzy polską aktorką a francuską influencerką. Bohaterki kampanii w spontanicznym, surrealistycznym spektaklu wprowadzają nas w nową porę roku.
W krótkim video bohaterki „Call for dance” nie mają ochoty ani rozmawiać, ani wracać do domu. Odkładając z lekkim znudzeniem słuchawkę, przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut” rozpoczynają roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kapsuły marki.
Drugi rozdział kampanii Reserved luźno nawiązuje do minionych dekad i jest dedykowany kapsule „Retro Fun”. Reserved nie upiera się przy konkretnym dziesięcioleciu. Czerpie po kawałku, przywołując najważniejsze elementy dekad, niezmiennie stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. Wszystko tu jest przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi kilka miniaturowych akcesoriów. W kolekcji odgrywa ważną rolę faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot. Odwołując się do tańca Jeanne i Joanny, zgodnie z techniką freestyle możemy poszczególne elementy łączyć, zapominając o ustalonych regułach. Jeśli nie możemy zdecydować się, czy kwiatki, czy kratka - załóżmy jedno i drugie.
Więcej na www.reserved.com.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement