Organizacja GlobalWebIndex twierdzi z kolei, że aż 92% wszystkich użytkowników internetu ogląda filmu online, a 58% tej grupy robi to za pomocą telewizora. To daje ponad 2 miliardy ludzi korzystających z telewizorów właśnie w tym celu. To także świadectwo siły drzemiącej z serwisach streamingowych, które z miesiąca na miesiąc są coraz popularniejsze oraz urządzeń Smart TV, które pozwalają by korzystać z nich bez pośrednictwa komputera.
Według danych firmy Samsung, cztery piąte sprzedanych przez nią odbiorników Smart TV zostało podłączonych do sieci. Oznacza to, że ich użytkownicy w większości wykorzystują ich potencjał do maksimum.
Stopniowo maleje także sprzedaż urządzeń Full HD. Są one zastępowane przez ekrany UHD, czyli w Ultra High Defenition operujące w rozdzielczości 4 i 8K. Jednym z nich jest np. popularny ostatnio Samsung QLED 8K.
Polacy coraz częściej wybierają też coraz większe telewizory. Oferta Smart TV marki Samsung zawiera modele o przekątnych od 49 do 85 cali. Wspomniany już QLED 8K jest jedna dostępny wyłącznie w dużych wariantach: od 65 do 85 cali.