Koszykówka to dyscyplina, która dawno już wyszła poza krawędzie parkietu, wkraczając na stałe do świata mody ulicznej i wywierając ogromny wpływ na kształt współczesnego street style.
Został on zaprojektowany jako but dla prawdziwego gracza, jednak szybko wbił się na miejskie chodniki i został ulubieńcem modowych freaków. „Slipstream był pionierem w zakresie innowacyjnych materiałów z elementami ozdobnymi, takimi jak: sztuczna skóra węża czy sztuczne futro" - przypomina PUMA.
Po 35 latach PUMA powróciła z kultowym, odświeżonym modelem. Nowa wersja łączy koszykarskie DNA z nowoczesnym stylem. Konstrukcja buta ma nowatorski charakter dzięki wyprofilowanej podeszwie środkowej oraz dodatkowym nakładkom na cholewce.
Przy promocji nie zabrakło nostalgicznych wspomnień meczu z 1964 roku, kiedy to polscy koszykarze zmierzyli się z drużyną gwiazd NBA. W spocie występują Jan Wieteska i Daniel Walasek, grający braci, a przy okazji oddanych fanów koszykówki i nieustraszonych miłośników podróży w czasie. To wideo, zgodnie z duchem globalnej kampanii PUMA Slipstream „Welcome Unbored”, krzyczy „nostalgia”!
Do udziału w lokalnej odsłonie kampanii marka zaprosiła również osoby związane ze środowiskiem koszykówki w Polsce, między innymi: Rafała „Lipkę” Lipińskiego, jednego z najlepszych dunkerów na świecie i Mike’a Hicksa, reprezentanta Polski w koszykówce w formule 3x3.
Model PUMA Slipstream dostępny jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.